Handboek Online Reputatiemanagement bestellen


Online reputatiemanagement is tegenwoordig een vast onderdeel van de totale marketingstrategie. Waar voorheen de reputatie vooral mond tot mond werd opgebouwd gaat het door de opkomst van internet, mobiele telefonie en sociale media veel sneller. Waarom een handboek? Omdat er zoveel wordt geschreven vonden we het zelf wel prettig om alles eens goed te ordenen en onze inzichten te delen. Na het lezen van het handboek online reputatiemanagement ben je in staat om:

  • een heldere strategie te bepalen
  • doelstellingen te formuleren
  • een procesmatige aanpak te integreren
  • meer omzet te genereren

Ga aan de slag met je online reputatie. We hebben een model ontwikkeld om je eigen doelen eenvoudig te bereiken.
Het eBook telt 69 pagina’s en is geïnspireerd op 129 artikelen.

handboek-online-reputatiemanagementHet handboek geeft antwoord op de volgende vragen:

  • Wat is reputatiemanagement?
  • Wat verstaan we onder online reputatiemanagement?
  • Welke mogelijkheden zijn er om online reputatie op te bouwen?
  • Wat zijn de voordelen van reviews?
  • Wat zijn de nadelen van reviews?
  • Waarom schrijft men reviews?
  • Wanneer is een review waardevol?
  • Hoe verzamel je voldoende reviews?

Daarnaast ook aandacht voor webcare, juridische mogelijkheden en 10 aanbevelingen.
Prijs € 12,95 inclusief BTW

Klik hier om te bestellen.

Starten met reviews?
Weten wat er online over je wordt gezegd?
Hulp nodig bij de keuze van sociale mediakanalen?
Verbeteren van je reviewscore voor meer omzet?
Weten op welke websites je actief moet zijn?

 

Heb je 1 van bovenstaande vragen dan helpen we je graag!